Numara Yönlendirme İle Whatsapp Ele Geçirme

 bugün sizlere numara yönlendirme sayesinde telefonu ele geçirmeden bahsedeceğim Öncelikle numara yönlendirmeyi bilmeyen arkadaşlar için açıklamasını yapayım. Herhangi bir telefonun arama sekmesinden tuş takımını açtığınızda *21*’yönlendirileceknumara’# örneğin *21*5555555555# bu şekilde tuşlayarak arama yaptığınızda o telefona düşen çağrılar size yönlendirilecektir. Peki bunu nasıl zaafiyet olarak kullanabiliriz gelin bunu basit bir phising senaryosu kullanarak inceleyelim.
————————————————————————————————————————————————————
A kişisi : Dostum *21*’yönlendirileceknumara’# yaparak benim numaramı yazdığında sana ve bana haftalık 5 gb internet paketi geliyor. ( Bu durumda hedef kişiyi istediğiniz gibi inandırabilirsiniz ben örnek bir senaryo kurdum.)
B Kişisi : Eyvallah deneyelim bakalım.
( A kişisi b kişisinin yönlendirme yaptığından emin olduğu zaman whatsapp business veya modlu farklı bir whatsapp indirerek hedef numarayı yazıp beni ara seçeneğini seçmesi gerekiyor. Whatsapp hedef numaraya arama yaptığı zaman numara yönlendirmesi yapıldığı için arama sizin telefonunuza düşecektir.)
————————————————————————————————————————————————————
Örnek olarak gösterdiğim gibi sosyal mühendislik kullanarak bu yöntem ile hedefinizin whatsapp’ına erişebilirsiniz. Nasıl kandıracağınız tamamen sizin sosyal mühendisliğiniz ve hayal gücünüze kalmış. Hedef telefon 1 dakikalığına fiziksel bir şekilde elinize geçtiğinde bu yöntemi kullanabilirsiniz. Yönlendirmeyi iptal için ##21# yapabilirsiniz. Konumuz bu kadardı sağlıcakla kalın.




Hadi reklam ver